Dnešní dobu provází rychlé tempo a neustálý pokrok technologií. To je pro restaurace nejen výzva, ale především příležitost. Zapomeňte proto na papírové seznamy a zdlouhavé telefonáty. Vlastní objednávkový systém na rozvoz jídla vám ušetří fůru času, zamezí chybám v objednávkách a vašeho zákazníka si ním budete hýčkat. Není nad to si dát své oblíbené jídlo z restaurace v pohodlí domova, no ne?
Máte vlastní restauraci a přemýšlíte, čím ještě více uspokojit vašeho zákazníka a zaháčkovat si ho tak, aby vám i zůstal věrný? Tak to jste tu správně. Jedním z klíčů je vlastní objednávkový systém na rozvoz jídla. Kdy se vyplatí si ho pořídit na míru? A co by měl splňovat, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci? I to se dočtete v článku.
Na úvod by bylo fér říci, že vlastní objednávkový systém se vyplatí především u restaurací s více pobočkami. Z vlastní zkušenosti radíme mít takových poboček minimálně 6. Vytvoření a udržování vlastní aplikace může být finančně náročné, což pro menší podniky může být příliš velký oříšek.
Teď už si pojďme popsat základní výhody personalizovaných objednávkových systémů na rozvoz jídla.
Víte, že… Jídlo z restaurací si objednává téměř ⅔ lidí.
Podtrženo sečteno – vlastní aplikace na rozvoz jídla vám umožní větší kontrolu, flexibilitu, jedinečnost a příležitosti pro větší pohodlí pro zákazníky, což může významně přispět k úspěchu podniku. A to už stojí za zvážení, nemáme pravdu?
Jak už jsme psali v úvodu, vlastní objednávkový systém se nevyplatí pro restaurace, které mají nízký počet poboček. Vycházíme v vlastní zkušenosti, ale pokud si myslíte, že jste výjimka, určitě se nebudeme bránit konzultaci a třeba nás vyvedete z omylu.
U restaurací je taktéž dobré brát v potaz jejich umístění. Příklad: V regionech, kde není velký objem objednávek, může být nákladově efektivnější využít existující platformy pro rozvoz jídla a nemít potřebu vlastní aplikace, která by se nemusela vyplatit.
Důležité si je také zjistit poptávku po rozvozu. Pokud je umístění restaurace v oblasti, kde po něm není vysoká poptávka nebo jsou zákazníci už zvyklí využívat aplikace například jiné rozvozové služby, může být vlastní aplikace přílišná investice v porovnání s očekávaným užitkem.
A to neméně důležité na konec. Marketing v současné době hýbe světem. Pokud tedy víte, že na propagaci nebudete už mít dostatek finančních prostředků, vývoj vlastní aplikace ještě zvažte.
Pro svou restauraci byste chtěli objednávkový systém na rozvoz jídla, ale stále váháte? Bojíte se, že návratnost takové investice může být často až deset let a přemýšlíte, co s tím. Jak to udělat, aby se vám aplikace finančně vyplatila a byli jste spokojeni? Řešení je nasnadě.
Co kdybyste vaši aplikaci za poplatek nabídli i dalším lidem? SaaS neboli software jako služba není pouze sci-fi pojem. Díky tomuto modelu se vám investované peníze skutečně vrátí mnohem rychleji a navíc budete i více vydělávat.
SaaS lze popsat jako softwarový hosting, kdy poskytovatel pronajímá již vytvořenou aplikaci dalším uživatelům bez nutnosti získání licence nebo nákupu drahého technického vybavení pro její zprovoznění. K plnohodnotnému používání aplikace není potřeba nic instalovat, stačí pouze webový prohlížeč.
Aplikací, které fungují formou SaaS je na trhu víc a víc. Že žádnou neznáte? Tomu nevěříme. Formou SaaS fungují například Google apps (Disk Google, Google tabulky, Google dokumenty…), Freelo, Slack, Microsoft 365, cloudová úložiště apod. A my v Think Easy máme s vývojem obdobných aplikací řadu zkušeností.
Je to řešení, které se jednoduše vyplatí a dále generuje další příjem. Vám, jako poskytovateli, bude přinášet pravidelný obnos z pronájmu softwaru a umožní v prostředí cloudu mnohem rychleji implementovat nové funkcionality a aktualizace. A pro B2B klientelu je toto řešení velmi praktické a přináší výhody, za které rádi zaplatí. Navíc dostupné odkudkoliv, kde nechybí připojení k internetu.
Toužíte po vlastním objednávkovém systému pro rozvoz jídla nebo se vám zamlouvá aplikace výše zmíněnou formou Saas? Pojďme se sejít a probrat, jaké řešení je pro vás nejlepší. Jste jen krůček od toho, abychom se spojili a dali hlavy dohromady.
Dnešní restaurace už totiž nejsou jen o jídle. Jsou o zážitku. A objednávkový systém může být tou kýženou ingrediencí, která dodá vašemu podniku drajv i větší konkurenceschopnost. Osobně se ujmeme kompletní realizace a vy nám vždy uvidíte pod ruce.