Docházkový systém – co to je a jak pomůže vašemu podnikání

Kdo to má všechno hlídat, viďte? Práce na desítkách projektů, nemocenské, přesčasy, plánování směn nebo služební cesty. Z tolika informací jde člověku hlava kolem, natož aby ještě věděl, zda všichni zaměstnanci dělají opravdu to, co mají, své úkoly plní včas a ke spokojenosti zákazníků i svých kolegů. Docházkový systém je zkrátka nepostradatelná aplikace, zejména pro velké firmy. Už ho máte? A umí vše, co potřebujete?

Co je docházkový systém

Docházkový systém je aplikace k evidenci příchodů a odchodů zaměstnanců, a to jak uvnitř budovy, tak v terénu. Sbírání informací lze provést jednoduše přes mobilní telefony, tablety, stolní počítač nebo webový prohlížeč.

Jak fungují moderní docházky

Dnešní docházkové systémy umí pracovat s obrovským množstvím údajů a efektivně je mezi sebou propojit. Mimo to v nich snadno nastavíte automatické úkoly, které vás včas upozorní například na nízký stav zaměstnanců nebo na vyčerpanou dovolenou.

Do nejmenších detailů

Docházku můžete zaznamenávat velmi podrobně podle různých kritérií.

V aplikaci přehledně vidíte informace o každém zaměstnanci:

  • množství přesčasů
  • odvedenou práci na projektech a zakázkách
  • počet odpracovaných hodin v noci a o víkendech
  • využité stravenky a jiné benefity
  • vyplacené odměny a příplatky
  • časový fond sick days a dovolených
  • registrace na směny
  • změny hodinové sazby
  • služební cesty apod. 

Bez instalace

Aplikace pro evidenci docházky funguje v cloudu, takže není nutné nic instalovat a vše spravujete přímo ze svého počítače.

Uvnitř i venku

Mimo kancelář vidíte všechny informace ve svém chytrém telefonu, kde rovněž můžete přidávat, upravovat a kontrolovat údaje. Nejnovější software umí ukládat aktuální GPS pozici, což je užitečné například v průběhu služebních cest.

K evidenci docházky uvnitř budovy slouží tzv. píchací hodiny (čipy, kartičky), nebo bezkontaktní biometrika (sken obličeje/dlaně), která pomáhá udržovat přehled, kdo ze zaměstnanců se právě nachází na pracovišti.

Jak vám aplikace pomůže zvýšit efektivitu

Docházkový systém přináší do podnikání několik důležitých výhod:

  1. Šetří čas, který byste promarnili papírováním nebo zpětným dohledáváním informací.
  2. Hlídá informace o docházce zaměstnanců, nastavené limity a udržuje řád.
  3. Usnadňuje plánování práce a zpřehledňuje dění ve směnném provozu.
  4. Umožňuje pohodlný export veškerých informací do mzdových programů.
  5. Sleduje a analyzuje, kdy jsou pracovníci nejproduktivnější a kdy jejich soustředěnost naopak klesá.
  6. Poskytuje přehled o tom, kdo se aktuálně nachází v kanceláři a s kým můžete počítat v případě urgentních záležitostí.

Součástí docházkového systému bývá také sdílený kalendář a mnohé další užitečné funkce. Pokud si objednáte vývoj docházkového systému na míru, můžete aplikaci obohatit i o své vlastní myšlenky a nápady, které vám evidenci ještě více usnadní.

Think Easy – experti na informační systémy 

Líbil by se vám jednoduchý, ale dobře promyšlený docházkový systém? Kontaktujte nás! Vytvoříme pro vás aplikaci, která splní vaše očekávání a poradíme vám, které funkce by docházkový systém měl zaručeně umět.

Vylepšete svůj docházkový systém už teď!

Kontaktovat Think Easy

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.