Co přinesly klientům aplikace, které jsme pro ně vytvořili?

I zdánlivě bláznivou myšlenku dokážeme převést v realitu, která vám významně usnadní práci, zefektivní fungování vašeho stávajícího řešení nebo vám bude přinášet pravidelné zisky. Jako příklad takovýchto dvou projektů jsme vybrali venkovní únikové hry Exitovky a aplikaci MámeChuť založenou na promyšleném systému odměn. Jak fungují a co již klientům přinesly?

Exitovky – únikové hry pro děti i dospělé

Jen 3 měsíce nám stačily k tomu, abychom klientovi INTEFOLIO, s. r. o., připravili aplikaci, kde si může vytvářet únikové hry přesně podle svých představ. Nápady na únikovky jsou tedy plně v režii klienta a díky aplikaci je možné vytvořit opravdu jakýkoli typ hry.

Nyní má klient ve své nabídce 20 jedinečných únikových her a každá hra navíc obsahuje spoustu specifických úkolů, při nichž se hráči mohou pořádně vyřádit. 

Takto Exitovky fungují

Podstatou Exitovek je spojení zábavných venkovních aktivit s používáním mobilní aplikace, v níž hráči vidí zadané úkoly i dosažené výsledky. Nejsou vázáni místem a mohou tak objevovat zajímavé lokality ve svém okolí nebo ještě dál.

  • Podpora až pro 6 hráčů – majitel hry může do týmu pozvat až 5 lidí, kterým v aplikaci rozešle pozvánku.
  • Edukativní a kulturní přesah – hráči si nejen užijí zábavu, ale také se něčemu přiučí. K dispozici jsou dětské únikové hry i složitější hry pro dospělé.
  • Multiplayerové funkce – všichni hráči prochází hrou společně a mají zobrazenou aktuální obrazovku, takže mohou fungovat pohodlně jako jedna jednotka.
  • GPS lokátor na pár metrů – účastníci únikové hry se mohou pohybovat po různých lokacích, přičemž se jim odpočítává čas na splnění úkolů. To vyvolává dojem spěchu či pronásledování a prožitek ze hry je o to autentičtější.

Pod širým nebem luští děti šifry a hádanky spojené s jejich oblíbenými hrdiny z pohádek, dětských filmů a seriálů a zároveň se učí pracovat v týmu, což později využijí ve škole.

Na dospělé čekají historické logické hry, kde si ověří své znalosti tuzemských i zahraničních filmových trháků, v roli detektiva mohou pátrat po pravdě nebo spojit jízdu na kole s vědomostními hrami a dozvědět se zajímavosti o místech, která cestou minou. I na zamilované čeká jedna speciální únikovka, v níž si jen ve dvou užijí krásy Prahy. 

Co aplikace přinesla

Cílem bylo oslovit širokou veřejnost a nabídnout jim zábavu pro rodiny, přátele i zaměstnavatele – Exitovky se výborně hodí také pro firemní teambuildingové akce. 

Klient získal originální produkt, který může dále prodávat – v současné době si zákazníci zakoupili již více než 700 her.

„Jak vidíte, vývoj mobilní aplikace lze skvěle spojit i s venkovním prostředím a tyto dva světy propojit v jeden. Pokud máte také unikátní myšlenku s přesahem mimo obrazovky chytrých telefonů, rádi se na její realizaci budeme podílet,“ doplnil ředitel společnosti Think Easy Matouš Mojžíš.

MámeChuť – aplikace pro sbírání odměn

Za projektem MámeChuť stojí Michal, který v listopadu 2019 úspěšně spustil stejnojmennou mobilní aplikaci MámeChuť. K ní po čase přidal také Raw & Bio e-shop MámeChuť, jehož prostřednictvím se snaží ukázat, že zdravé stravování není jen o salátech a dietách.

„Jsme si vědomi, že živé a na vitamíny a minerály bohaté potraviny mění nejen vizáž člověka, ale také jeho celkové zdraví. Správné vnímání jídla jako takového dodává energii a úsměv na tváři. Naším cílem je ukázat, že zdravé stravování je základem všeho, opravdu všeho! Podporujeme výrobce a suroviny, které mají opravdovou hodnotu a nenajdete je na každém rohu. S našimi produkty si zákazníci mohou skutečně zpestřit a obohatit život.“

Jak aplikace MámeChuť funguje

Jedná se o digitální benefitní program v gastronomii založený na principu sbírání útrat. Čím více útrat v registrovaných podnicích nasbíráte, tím více lahodných odměn získáte.

Podnik si může nastavit, jaká odměna odpovídá konkrétní výši útraty. V aplikaci lze nastavit i tzv. kulinářské cíle s omezeným trváním a také tzv. gastro výzvy, které představují součet útrat ve vybraných podnicích, za které zákazník obdrží další odměny.

Příklad použití aplikace MámeChuť:

V restauraci, která spolupracuje s MámeChuť, utratíte jako zákazník 300 Kč a přes QR kód podniku si načtete útratu do své aplikace. V daném podniku tato výše útraty odpovídá libovolné kávě zdarma, což znamená, že při příští návštěvě ukážete QR kód s touto odměnou, a můžete si vychutnat lahodnou kávu „jen tak“.

Tento podnik má navíc kulinářskou výzvu, která zní: utraťte 3 000 Kč v průběhu jednoho měsíce a dostanete láhev vína od místních vinařů. Jakmile tedy budete mít v aplikaci tento limit splněný, můžete se těšit na příjemné popíjení lahodného vína zdarma.

Co aplikace přinesla

Doba koronavirová sice rozvoj aplikace zbrzdila (fungoval pouze e-shop), ale s postupným rozvolňováním se začal zájem o aplikaci zvedat – nyní má MámeChuť přes 1 000 stažení.

Od podzimu 2022 očekáváme spuštění nové vylepšené aplikace spolu s dalšími spolupracemi se zajímavými podniky. Takže je určitě na co se těšit!

Matouš Mojžíš hodnotí aplikaci MámeChuť takto: „Byť je design aplikace velmi minimalistický, o to líbivěji působí. Při spolupráci s Michalem jsem ocenil zejména jeho akčnost a nespočet netradičních nápadů, s nimiž přišel. Výsledkem jsou užitečné funkce a marketingové nástroje, které aplikaci MámeChuť posouvají na vyšší úroveň.“

Úspěchy našich dalších klientů

  • Festada – 6 000 šťastných oveček a 300 spokojených koz v aplikaci
  • ColorDelp – 1 700 testovaných subjektů
  • ČSAP – Přes 50 000 návštěv prošlo naším systémem

Vývoj webových aplikací stejně jako těch mobilních je naší specialitou. Proto jsme jich už vytvořili nespočet. Na kontě máme i další zajímavé projekty, z nichž jsme připravili případové studie pro bližší představu o způsobu naší práce. 

Využijte i vy našich znalostí a zkušeností, oživte své nápady!